loading...
سرزمين اسكريپت | دانلود اسکریپت و قالب
A.F.H بازدید : 557 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

اسکریپت لینک باکس حرفه ای نسخه ۱

کی از مشکل هایی که لینک باکس های امروزی دارند ، استفاده از ای فریم در کد های نمایش لینک باکس هست که سرعت و سئوی سایت های رو به شدت پایین میاورند .مشکل دیگر لینک باکس ها این هست که حتی اگر لینک باکس داخل سایت نباشد امکان ثبت لینک وجود دارد.این اسکریپت در صورت عدم وجود کد سایت شما در سایت مشتری ، امکان گذاشتن لینک رو بلاک میکند.همچنین تیتر و توضیحات و آیکون صفحه را نیز به صورت اتوماتیک دریافت میکند و دیگر نیازی به وارد کردن نام مطلب و توضیحات نمی باشد.این اسکریپت برای اولین بار با کامل ترین امکانات در ایران ساخته شده است.

A.F.H بازدید : 360 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

 قالب حرفه ای و ریسپانسیو بلوب برای وردپرس

قالب حرفه ای و ریسپانسیو بلوب برای وردپرس

اگر دنبال قالب با گرافیک و کدنویسی مناسب هستید پیشنهاد میکنم این قالب رو از دست ندهید. این قالب به صورت اختصاص  توسط مدیریت برگ گراف برای ما ارسال شده است.برای دریافت قالب و آموزش های لازم به ادامه مطلب مراجعه کنید

A.F.H بازدید : 1867 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود سیو تمامی مراحل بازی GTA 5 - San Andreas

http://s5.picofile.com/file/8133904900/save_GTA5.jpg

تا حالا شده در بازی GTA 5 در مرحاه گیر کرده باشید ولی نتونید اون رو رد کنید؟ یا شده که از مرحله ای خوشتون اومده باشه ولی سیو اون مرحله رو نداشته باشید؟ اگر جوابتون بله هست پس اصلا جای نگرانی نیست ما امروز در این پست سیو تک تک مراحل GTA San Andreas رو برای شما جمع آوری کرده و قرار داده ایم.

A.F.H بازدید : 256 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی سونیک موبایل Sonic Unleashed برای جاوا

http://s5.picofile.com/file/8133467468/Sonic_Unleashed.jpg

بازی Sonic Unleashed یکی بازی از سری بازی های خاطره انگیز و به یادماندنی Sonic اسک که برای کنسول های مختلف عرضه شده است.امروز ما این بازی را برای گوشی های موبایل جاوا برای شما آماده کرده ایم.

A.F.H بازدید : 248 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

تک تیرانداز زبده – Sniper Elite 3 Pc Game

| دانلود بازی تک تیرانداز زبده – Sniper Elite 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

دانلود نسخه BlackBox بازی Sniper Elite 3

 

  تک تیرانداز زبده 3   Sniper Elite 3

توضیحات بازی: بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

A.F.H بازدید : 900 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

ایجاد آزمون آنلاین پیشرفته با اسکریپت Exam Board

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت جهت ایجاد آزمون ها به صورت آنلاین و الکترونیکی هستید Exam Board می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد! این اسکریپت که به صورت تجاری عرضه شده است شما را قادر می سازد تا براحتی یک وب سایت آزمون آنلاین ایجاد کنید. کاربران قادر هستند با عضویت در وب سایت شما نسبت به شرکت در آزمون های رایگان یا غیر رایگان اقدام کنند! این اسکریپت دارای امکاناتی از قبیل سیستم مدیریت قوی ، قابلیت ایجاد بی نهایت آزمون ، قابلیت شرکت اعضا در آزمون ها به صورت آنلاین ، قابلیت تعیین محدودیت زمانی در آزمون ها اشاره کرد. امکانات کلی این اسکریپت کاربردی را نام می بریم.

A.F.H بازدید : 457 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز تصمیم گرفتم که بازی فوتبالیست ها 2 فارسی رو برای شما قرار بدم.این بازی رو یکی از دوستانم به اسم فرید فارسی کرده البته ترجمه هنوز کامل نیست ولی به محض آمدن گرفتن آپدیت جدید آن را قرار میدم.

A.F.H بازدید : 255 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

قالب موزیک زرد

این قالب قالب موزیک با استفاده از تکنیک طراحی مسطح طراحی شده ، لازم به ذکر هست که برعکس قالب های مشابه ،  در این قالب به طور معقول از المان های موسیقی استفاده شده . از برتری این قالب علاوه بر طراحی مسطح و استفاده از فونت زیبا می شه به منوی جستجو این قالب اشاره کرد ، در این قالب از رنگ (css) استفاده شده تا حجم کلی قالب کم بشه . لازم به ذکر هست که این قالب دارای تگ های راهنما برای تغییر هدر است.خوشحال می شم نظرات خودتون رو در مورد این قالب در بخش نظرات همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1295
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 18,979
  • بازدید کلی : 393,308
  • نويسنده سايت ما باشيد

    سلام،


    آيا تا كنون شده است بخواهيد مطلبي را براي ديگران به اشتراك بگزاريد؟

    ولي نميدونيد چطوري؟

    پس اين فرصت را از دست ندهيد

    شما هم ميتوانيد از طريق عضويت در سايت نويسنده ي سايت ما باشيد.

    براي اين كار ابتدا عضو شويد و سپس از طريق منوي كاربري و گزينه ي ارسال پست،مطلب مورد نظرتان را در سايت ما به نمايش بگذاريد.